florida-2017.reismee.nl

Dag 1

Vanmorgen vroeg uit de veren, om half vier op en om half vijf in de auto naar Schiphol. De drukte viel reuze mee en om half zes konden wij onze auto afgeven voor Vaker parkeren tussen vertrekhal 2 en 3.

Inchecken en de koffers afgegeven en door de beveiliging en de douane. Het verliep allemaal vlotjes zodat we vrij snel achter de douane stonden. Lekker broodje en een kop koffie scoren dan maar.

Boarding stond voor 08.25 uur op en zouden om 09.10 uur de lucht ingaan dat werd later omdat men kennelijk wat moeite had met war rolstoelen in het bagageruim te plaatsen.

De vlucht verliep prima met af en toe wat turbulentie en de tijd hadden we mooi ingelopen. Na 9 en een half uur stond de Dreamliner weer op de grond op luchthaven Sanford in Orlando. En het weer was TOP, zo'n 27 graden met een heerlijk zonnetje.

De huurauto opgehaald bij Alamo en op rit naar Orlando, naar ons hotel Avanti Resort. Een mooi complex en mooie kamers. Daarna nog effe de boel verkend en uiteraard een hapje gegeten...

Nu vermoeid ons bedje opgezocht, al met al een vermoeide dag...

Tot later...

Joshua en Sophie

Wat goed om te horen dat alles goed ging op Schiphol. Ook met paspoorten enzo :-)

Nu lekker slapen en morgen wakker worden in dat heerlijke klimaat en wellicht de eerste Disney Magie opsnuiven?