florida-2017.reismee.nl

Dag 18

Hallo lieve mensen, vandaag alweer dag 18 van onze reis naar Florida. Vandaag de 3e etappe afgelegd en wel naar Miami South Beach.

Na ons ontbijtje in All Star Movies reden wij rond 10.00 uur weg uit Disney. Onze reis verliep prima. Op ongeveer de helft van de rit stopte wij bij twaalven voor een hapje onderweg. Wel bijzonder hieraan is dat het benzinestation met de plaza waarin diverse diverse eetgelegenheden zijn ondergebracht links van de weg ligt en dus voor beide richtingen te benaderen is. Onderweg viel het weer tegen, donkere wolken en soms behoorlijke buien. Maar al gauw in de richting van Miami klaarde het goed op en brak de lucht open. Zo rond 14.00 uur hadden we Miami in het zicht, mooi hoor die Sky-line. Het voelde gelijk weer vertrouwd. Sinds anderhalf jaar was er weer flink gewerkt, en nog steeds, aan de weg en hotels. Ons hotel ligt aan de Collins Avenue direct naast hotel Marseille waar we wel eens eerder hebben gelogeerd, tussen de 17e en de 18e straat, in het beroemde Art Deco district. Een super locatie als je bedenkt dat de beroemdste straat de Lincoln Road, de 16e straat is, dat scheelt dus een hoop lopen.

Het is een leuk nostalgisch hotel wat past in de Art Deco style. Een mooie ruime kamer, met een Kingsize bed en leuke badkamer. Het hotel ligt direct aan het strand van de Atlantische Oceaan en beschikt over een mooie tuin met een eigen zwembad. Dit gaat goed komen de komende dagen.

Ik zal de foto's vanuit de hotelkamer te versturen, anders wordt dat morgen.

Tot later...