florida-2017.reismee.nl

Stoelreservering gemaakt...

Eindelijk... Vandaag is het dan zover, nog 30 dagen te gaan voor vertrek.
Dat betekent dan ook dat de stoelen in het vliegtuig kunnen worden gereserveerd.
We hebben een prima pleek op rij 11 in de Dreamliner van TUI voor onze rechtstreekse vlucht naar Orlando Sanford.
Ook de zaken nog effe op een rijtje gezet zoals documenten ingescand die we nodig hebben voor de reis, makkelijk benaderbaar via je mobiel dat scheelt een hoop papieren rompslomp.

Ook nog effe wat FastPass bekingen gedaan voor in Walt Disney World, dus het echte aftellen is nu werkelijk begonnen...

Joshua en Sophie

Wat een heerlijk vooruitzicht zeg! De nieuwe gedeelte in Disneyworld. De zonnige dagen in Florida, stiekem echt wel beetje jaloers!

Ricardo, Chantal & Mila

Nu is het echt aftellen buurtjes!!! Een heerlijk vooruitzicht!
En fijn om zo voorin het vliegtuig te zitten. Ook handig om die papieren in te scannen, heb je inderdaad niet al die losse papieren mee, slim!