florida-2017.reismee.nl

Laatste dagje thuis...

Wowww... morgen is het zover dan staat onze reis naar Florida voor de deur. Al met al toch nog wel een drukke dag zo, laatste check voor de inhoud van de koffers en sluiten maar. Effe gedag zeggen bij Moeders met een bakkie en zodadelijk onze Sky naar zijn logeerplek brengen, naar Esther Jaco en de kids.

En nog een leuk nieuwtje is dat onze schoondochter Claudia en kleindochter Merel een weekje langs komen in Orlando, hoe leuk is dat. Geweldig samen shoppen en leuke dingen doen... heerlijk.

Zo, nog één nachtje in ons kille natte landje en morgen vroeg op om naar Schiphol te rijden. We vliegen om 09.10 uur dus moeten uiterlijk om 06.00 uur op Schiphol arriveren.

Tot later...

Joshua en Sophie levensgenieters

Lieve Cor en Ria,

We wensen jullie een fantastische tijd in het mooie Florida. Op naar de zon, Vrije tijd en DISNEYWORLD.
Wat een heerlijk vooruitzicht om morgen in het vliegtuig te stappen naar de zon.

Wat een verassing dat Merel en Claudia bij jullie langs komen. Ben stiekum wel heel erg jaloers hoor!
Doe Mickey de groeten van ons en we gaan mee lezen, we zijn erg beniewd wat er allemaal veranderd in Disney Springs en de parken.

Fijne reis !

Groet

Sophie en Joshua

De buurtjes

Lieve buurtjes,

Ontzettend veel plezier!
We zien dat jullie nog maar 4,5 uurtjes hoeven en weer bijna boven land (Canada) vliegen! Almost there!!!
Geniet van jullie vakantie en ook heel veel plezier met Merel en Claudia!

Groetjes!
Ric, Chan & Mila