florida-2017.reismee.nl

Dag 3

Vanmorgen weer vroeg uit de veren en na het ontbijt een lekker zonnetje gepakt in onze Pool. De temperatuur was weer heerlijk met een strak blauwe lucht en een heerlijk windje.

Besloten om vanmiddag naar Disney te gaan. Met de Shuttle werden wij afgezet bij Epcot en moesten gaan hoppen met het Disney Transportation om naar Disney Springs te komen.

Uiteraard mocht een bezoek aan de Earl of Samdwich niet ontbreken, wacht dacht van een heerlijke sandwich Tuna Melt... Disney Springs is sinds ons bezoek van vorig jaar erg verandert, wat toen achter de wanden stond was nu geopend. Het is allemaal erg mooi geworden met vele bekende winkelketens en alles in kerstsfeer natuurlijk.

Ook een ijsje bij Ghirardelli's ging er wel in, wat een fantastische zaak is dat zeg en wat dacht van hun chocolade Mmmm.

Ook hebben we hjier ons eerste tasje gescoord bij UNIQLO, het werd tijd pfff.

Het was weer een heerlijke dag zo.

Tot later...

Joshua en Sophie

Zal vast heel veel veranderd zijn. Is vast een hele beleving ten opzichte van de vorige keer. Ben vooral benieuwd of ze nu klaar zijn of zijn ze nog steeds bezig?

Haha Earl, ja hoe kan het ook anders. En het eerste tasje ook gescoord, nou Florida Cor en Ria zijn los.

Dat je Epcot kan weer staan. Ik had toch wel heel veel aantrekkingskracht gevoeld om naar binnen te gaan... Hahahha

Geniet er maar lekker van lieverds!
Hier is het koud.... En geen Disney

Enjoy

Cor en Ria Schuitemaker

Er is inderdaad veel verandert Joshua maar men is nog niet klaar, er staan nog gedeeltes in aan- of verbouw maar wel geweldig tot nu toe.
Dat van Epcot staat voor volgende week op de agenda, vier lange dagen hahaha

De buurtjes

Klinkt echt heerlijk allemaal! En lekker genieten in Disney! Wij zijn niet jaloers, haha.
Het weer hier is bewolkt en regenachtig :-( dus lekker genieten van de zon daar!!!