florida-2017.reismee.nl

Dag 6



Was ik gisteren nog helemaal vergeten te vertellen...

Zitten we in Disney Springs bij Ghirardelli's een ijsje te eten, komt er een vrouw aangereden in een scootmobiel. Het was best wel druk en ja achter ons was een tafeltje vrij waar al een vrouw zat, dit bleek de dochter te zijn van de vrouw in de scootmobiel.

Je raad het al, de vrouw in de scootmobiel wil dus effe langs ons, tussen de andere tafeltjes door naar haar dochter achter ons...

Ze geeft gas en ramt zo tussen de stoelen en wringt zich een weg door het meubilair naar achteren. Ik zag wat er gebeurde en stond op om plaats te maken maar doordat zij zo voortvarend was, was ik genoodzaakt om een noodsprong te maken om tussen het meubilair uit te komen... Pffff wat een toestand, het enige wat ze kon zeggen was sorry en nog eens sorry. De dochter was erg geschrokken en bood eveneens haar excuses aan. Toen wij daarop weggingen keek de dochter nogmaals naar mij en bood haar verontschuldiging aan waarop ik onmiddellijk greep naar mijn been hahaha... Achteraf moesten we er hartelijk om lachen, de 3 meiden deden het bijna in hun broek...

Maar goed nu naar vandaag... Heerlijk weer met een blauwe lucht en wat wolkjes en erg warm, dus wij besloten om lekker in het zwembad hiervan te genieten. Zie de plaatjes hiervan in de blog...

In de middag gingen we naar de Shopping Mall aan de noordkant, een voor verkenning voor de inkopen van donderdag of Black Friday. Tommy here we come...

Vanavond hebben wij lekker gegeten bij Cicis Pizza buffet. Wat een soorten pizza's stonden daar te wachten op ons. Ook was er een ballonnendam voor vermaak van de kinderen. Onze jongste deugniet zou wel effe wat gaan regelen, het werd uiteindelijk een vlinder maar er gebeurde dingen met ballonnen waarvan ik jull ie de details maar zal besparen. Laten we zeggen dat ze goed overweg kon met ballonnen in rare vormen hihihi...

Reacties

Reacties

Kees en Ina

Zo Cor... je komt er goed vanaf? best lekker ff dagje easy. Groetjes ga snel verder slapen?

De buurtjes

Gevaarlijk die scootmobiels! Van de week sloeg er ééntje op hol van een oude vrouw toen ik in de kledingwinkel was, de oude vrouw was helemaal geschrokken, die reed zo de kledingrekken in!

Haha en spannend die ballonnen :-P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!