florida-2017.reismee.nl

Dag 9

Vandaag met de huurauto op pad naar de Florida Mall, wat genoemd wordt het grootste winkelparadijs van Orlando. Het was voor op s ook de 1e keer ondanks dat we al wat keertjes hier vertoefden. Er is niets mee miszegd, wat een groot en mooi centra zeg.

Een bezoek aan Macy's hoort daar ook Bij, daar heb ik mijn Samsung smartwatch kunnen scoren, gaaf hoor en Ria nog bedankt hè...

Merel was op zoek naar de winkel van Build A Bear en hebben die dan ook gevonden. Hier heeft onze Merel zelf een beer samengesteld compleet met kleertjes en geboortecertificaat is Lovely geboren.

Ook de M&M Worldstore kon je hier vinden, ik wist niet dat er zoveel van te koop is.

In de middag hebben we heerlijk van de zon genoten ins het zwembad van het hotel, wat een heerlijk weer was het.

Vanavond zijn we naar SeaWorld geweest, wat was dat prachtig allemaal... Wat een Kerstsfeer kun je daar vinden ongelooflijk wat een lichtjes. Zelfs sneeuw uit de lucht terwijl je daar in korte broek loopt, zo raar maar wat een sfeer zeg. De foto's spreken voor zich.

Tot later...

Joshua en Sophie

MANTA nog gedaan???

Cor en Ria Schuitemaker

Nee... alleen van het er naar kijken werden al beroerd hahaha

Claudia

Nee Cor jij wilde niet.....