florida-2017.reismee.nl

Dag 10

Vandaag een prachtige dag qua weer, strak blauwe lucht en een heerlijk zonnetje.

Op de agenda voor vandaag stond het waterpark Aquatica van SeaWorld. Een prachtig waterpark met vele glijbanen en waterpartijen. Omdat het ook een link heeft zijn er ook dieren te vinden zoals dolfijnen, heerlijk is het om ze zo te zien zwemmen.

We hebben allerlei glijbanen gehad en het was heerlijk vertoeven aan het strand met grote zwembaden compleet met golfslag. Claudia wilde wel weer eens afgeschoten worden vanuit de toren op één van de foto's. Nou geloof me, ik heb het vorig zelf gedaan maar dacht dat ik doodging. Je moet effe in een capsule gaan staan die wordt gesloten en na het aftellen klap de bodem onder je voeten vandaan en stort je de buis in naar beneden pfff...

Al met al een heerlijke dag geweest. Inde avond nog effe voor de laatste keer met de meiden naar de Shopping Mall... Er moest natuurlijk nog wat gekocht worden

Ja ja... morgen gaan de meiden op weg terug naar huis, de week zit er op. Best wel hard gegaan maar dat heb je als het leuk is. We hebben samen een hoop gedaan en veel gezien. De meiden gaan morgenochtend met veel verhalen richting huis.

Tot later...

Kees en Ina

Wat een fantastische week hebben jullie gehad met elkaar. De foto’s en verhalen waren super gezellig om te lezen.