florida-2017.reismee.nl

Dag 14

Vandaag stond de wisseldag op de agenda om het Avanti Resort Hotel in Orlando te verruilen met het All Star Movies van Walt Disney World. Van Orlando naar Disney is slechts een korte rit van nog geen half uur en dan sta je ineens in een andere wereld. Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar, even voor 12 uur kregen we een mail dat onze kamer gereed was.

De kamer lag in het gedeelte van de Mighty Ducks, voor de onbekenden dit zijn de Donald Ducken die ijshockey spelen

Kamer 3947 op de 3e verdieping was voor gereed gemaakt. Een mooie kamer met één Kingsize bed. Nadat we de bagage hadden uitgeladen hebben we de boel even verkend, heel bekend vanzelfsprekend.

In de middag hebben heerlijk van het zonnetje genoten bij de privé zwembad van de Mighty Ducks.

Vanavond zijn we met het Disney Transportation System naar Disney Springs gegaan en hebben daar een hapje gegeten en kerstspulletjes ingekocht. We hebben nu zo'n beetje alles gekocht wat we wilde hebben.

Helaas lukte het niet zo goed om de foto's te uploaden, vandaar vast ons verhaal, de foto's zal ik wat later posten.

Tot later...

Joshua en Sophie

Wauw!.... alles gekocht wat je wilde hebben. Hebben jullie je wel beperkt tot de kerstspullen ???

Benieuwd naar de foto's!

Claufdia

Heel veel plezier in Disney......

Cor en Ria Schuitemaker

@ Joshua... Ja hoor alleen de kerstballen ???
@ Claudia... Thanks ?

Merel en Faith

Nog heel veel plezier dikke kus van
Merel en faith

Cor en Ria Schuitemaker