florida-2017.reismee.nl

Dag 16

Hallo allemaal... Hier zijn we weer, dag 16 alweer van onze vakantie in Florida. In het thuisland is het maar bar en guur weer, zo rond het vriespuntbzelfs begreep ik. Nou hier is het in de middag een graad op 28 en nee geen Fharenheit maar gewoon Celcius dusss

Na het ontbijt zijn we vanmorgen naar het park Magic Kingdom gegaan. Het was enorm druk, hoe kan het ook anders het is zaterdag. Achteraf gezien had ik beter op doordeweekse dagen kunnen boeken voor ons verblijf in Walt Disney World maar ach... het mag de pret niet drukken. In de straat en het plein voor het kasteel werd iedereen aan het dansen gezet door de Street Party "Move It Shake It and Dance & Play It". We hebben hierna zo'n beetje het hele park doorlopen en alle winkeltjes gezien.

In de middag hebben we heerlijk vertoefd aan ons zwembad de "Duck Pond", lekker en prima weer. Effe aan het kleurenschema werken, het is per slot van rekening dan ook vakantie. Daarnaast hadden we ook wel een beetje rust nodig na die vermoeiende dag van gisteren met die lange wachttijden.

Vanavond zijn we naar het park Hollywood Movies geweest, daar hadden we via de Fastpass de Star Wars Tours geboekt. Een trilling ride in een nieuwe belevenis ten opzichte van vorig jaar, al leek deze wel wat korter. Hierna waren we te gast in het Sci-Fi Dine-In Theater Restaurant. De entourage is een set van een Drive-in bioscoop, de inrichting bestaat uit allemaal auto's uit de jaren 50 en 60 waar je in gaat zitten, de film kunt kijken en tegelijk kunt dineren... Amazing.

Later in de avond maar weer eens aan een bak koffie met een Donut

BTW... de foto's zal ik morgenochtend vanuit de lounge uploaden.

Tot later...