florida-2017.reismee.nl

Dag 17

Zo dan zit ik effe mijn blog te schrijven op de laatste avond in Walt Disney World, morgen gaan we namelijk op rit voor de laatste etappe naar Miami...

Maar voor vandaag dan nog het verhaal. Vanmorgen heb ik de vrouw verwend met een ontbijt op bed, ja goed hè... Effe verwennen mag op z'n tijd toch. Hierna zijn naar ons laatste park gegaan, namelijk Epcot. We waren wat aan de vroege kant want de meeste landen waren namelijk nog dicht. Voor diegene die niet weten wat dit park te bieden heeft, even een korte uitleg. In het park van Epcot ligt onder andere een groot meer waar allerlei landen zijn vertegenwoordigt met ieder zijn specifieke specialiteiten. Ook zijn daar daar diverse projecten te zien gebaseerd op de toekomst. Ook is daar Mouse Gear gevestigd, dit één van de grootste winkels met allerlei Disney artikelen. Daar hebben we dan ook onze laatste spulletjes gekocht.

Vanmiddag hebben we lekker in ons zwembad vertoefd alhoewel het wel echt warm was (28 graden), dus op tijd plonzen dus om af te koelen. Aan het eind van de middag heb ik onze huurauto opgehaald bij Disney Car Care van Alamo. Dit keer een mooie SUV van GMC, een aardige bak om naar Miami te tuffen.

Vanavond zijn we teruggegaan naar Epcot voor een spetterend afscheid van onze Disney dagen, namelijk een gigantische show met vuurwerk "Illuminations Reflections of Earth". Wat een spektakel is dat. En natuurlijk konden we onze Fish en Chips niet overslaan bij de Yorkshire County Fish Shop, wat een lekkernij.

Zo, dan zit ons Disney avontuur er nu op terwijl ik deze blog schrijf. Morgenochtend zal ik de foto's van deze dag uploaden.

Tot later... (vanuit Miami dan)

Joshua en Sophie

Mooie ervaringen weer opgedaan en ongetwijfeld weer mooie dingen gekocht. Rij voorzichtig naar Miami en tip voor de Dolphin Mail. Lekker hapje eten bij de Cheesecakfacory! 2 gangen is genoeg hoor. Hoofd en natuurlijk een nagerecht met cheescake

Yvonne

Zo leuk om alles op de voet te kunnen volgen. Veel plezier in Miami. ?